Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 10:18:29 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/07154 aadressile Tartu maakond, 
Tartu vald, Kärkna küla, Kärkna raudteejaam (null) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus nr 
2411002/07154 Tartu maakonnas Tartu vallas Kärkna külas Kärkna raudteejaama 
kinnistule raudtee turvangusüsteemide moodulhoone rajamiseks. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 31 lg 4 p-le 1 edastab TTJA projekteerimistingimuste 
eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27118452>  (menetlus nr: 
451383), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA MOKS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister